piątek, 26 października 2012

6 miesięcy !


Wreszcie znalazłam trochę czasu żeby zrobić mojemu PÓŁROCZNIAKOWI trochę fotografii. 
Ooooooj nie było łatwo ! Z tak ruchliwym brzdącem to nie lada wyzwanie :) 
ale jakoś, wspólnymi siłami podołaliśmy !

Tak sobie dumam i dumam.. i nie wiem co napisać.
Przeglądam zdjęcia i czuję się jakby to było wczoraj.
Jakby to wczoraj wyciągnęli mi z rozharatanego brzucha 
przecudownego, maluteńkiego synulka..
A teraz ?! 
Synulek jest już FEST niemowlakiem o niewyczerpalnych zapasach energii !!
Zresztą sami zobaczcie :) 



Tak się sesja zaczęła..






























... a tak skończyła :D


 CO MÓJ BĄBEL JUŻ POTRAFI:

Krzyczeć, wrzeszczeć i wymuszać płaczem to perfekcyjnie :D 
a tak poza tym to ewidentnie reaguje na swoje imię, daje sobie obciąć paznokcie na żywca. 
Bawi się swoimi stópkami, z brzucha na plecy ze dwa razy się przekręcił ale odwrotnie to jeszcze nie. 
Jest na etapie wyrzucania wszystkiego co dostanie do rączki za burtę, odkrył że grzechotki grzechotają :D
Do perfekcji opanował wkładanie smoczka do buzi, nawet raz zauważyłam że próbował w nocy przez sen !
Ma dwie ulubione bajki do czytania, nie lubi siedzieć w wózku na spacerach :( :(
Położony na brzuchu na podłodze obkręca się o 360 stopni.
Ma dwa zęby, budzi się dwa/trzy razy na nocne jedzenie.
Lubi oglądać TV i jeść ze mną śniadania - bułka z masłem najbardziej Mu smakuje :D
więcej rzeczy nie pamiętam ale 
strasznie Cię mój kochany Bobasku kocham ! 
Czasem mam ochotę Cie po prostu zacałować :)




4 komentarze:

  1. Słodziak straszny!!!! Niech rosnie zdrowo!!!! Wszystkiego naj naj dla półroczniaka!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamo, bo Go denerwujesz:D ta szóstka taka dobra, a Ty ją zabierasz i do zdjęć usatwiasz :)
    sto lat dla Synka:*

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękne oczyska:)!słodki maluszek! wszystkiego dobrego z okazji szósteczki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo super fotki,tez pokupowalam caly alfabet i cyferki dla mojego malca z zamiarem aby dodatkowo cykac mu fotki co miesiac heh :)
    słodziak mały:)

    OdpowiedzUsuń