poniedziałek, 10 grudnia 2012

Cotygodniowy przegląd komórkowy..



Śpiący Królewicz :)



Jest wieżaaaa...



.. zburzyłem wieżeeeee :D



sposób na szybkie studzenie :)



Czy on nie wygląda jak mały SHREK ? :D



w łóżku rodziców śpi się najlepiej.. i najdłużej :)



czas na.. baner TVN :P



Antoś, Oliwka i Filip oglądają 'Dżordża' !



Filip i zima :P



Syn mój wygląda w tej czapce lepiej niż ja :(



Mamo.. zbieraj!



chwila oddechu :)



Yoo :D



Tata zrobił śniadanie dla Syna :)



przyszła zima i się trzyma..



a kto to ?



wyciągnijcie mnie z tej klatki !!



18 komentarzy:

  1. Czapa rewelacyjnaaaaaaa!!!!
    Fajne te śniadanka "tatowe" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczególnie fajne jak robi je również dla mamy :)

      Usuń
  2. studzę tak samo:)a on jest niesamowity taki radosny jak mój Tomek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale miałaś sprzątania :)
    Filip w czapce prezentuje się znakomicie ;) chyba musisz mu jej zacząć pożyczać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. płateczek po płateczku i trzeba było zbierać no bo co zrobisz :D

      Usuń
  4. Oj muszę Wasz sposób na szybkie studzenie wypróbować:D

    OdpowiedzUsuń
  5. znam sposób an studzenie :)
    ps. uśmiech przy burzeniu wiezy bezcenny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham twoje przeglady komórkowe,chba tez takie cos wprowadze do siebie :D


    shrek wymiata!!
    a w tej czapie rozowej oj schrupalabym :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ on jest pocieszny :) Te minki są przekochane, mały słodziak do wyściskania :))) Utul go od nas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki kochaniutki:))
    mieszkasz w mielcu prawda?

    OdpowiedzUsuń