wtorek, 29 stycznia 2013

SPRZEDAAAAAAAMMM !!


Mam kilka rzeczy do sprzedania. Ogólnie dbam o ciuszki dlatego nie są w ogóle zniszczone.
Uwierzcie szkoda mi się ich pozbywać.. ale po co maja leżeć w szafie 
jak ktoś może w nie odziać swojego bobaska :)
Jeśli ktoś byłby zainteresowany proszę wyrazić chęć w komentarzu i podać swojego maila.
Do każdego produkciku proszę doliczyć 6 PLN za przesyłkę :)
POLECAM !


NR 1 Sandałki H&M. Założone kilka razy, zrobiły furrorę :D Rozmiar chyba 17-18. Cena - 20 PLN.

NR 2 Bluzeczka 0-3 firma F&F - 10 PLN

NR 3 Bluzeczki 3-6 firma F&F - 15 PLN za dwie :)

NR 4 Body 62 cm. Prawie nie używane - 15 PLN.

NR 5 Spodenki KappAhl Newbie kupione na chrzciny. Założone ze 3 razy.
Są rewelacyjne. Rozmiar 68. Cena - 35 PLN.

NR 6 Bezrękawnik rozmiar 9-12.  Jak nowy. Cena - 25 PLN.

NR 7 Kaszkiet czy jak to się tam nazywa. H&M 2-4. Cena - 8 PLN.

NR 8 Koszula 62-68. Cena - 10 PLN.

NR 9 Wdzianko 0-3. Cena - 10 PLN.

NR 10 Komplet F&F 0-3. Cena - 15 PLN.

NR 11 Bluza rewelacyjna ale jak mój syn ją dostał to była już za mała :(
5-10-15 rozmiar 68. Cena - 25 PLN. Polecam !

NR 12 Sweterek 5-10-15 rozmiar 62. Cena - 20 PLN.

NR 13 Buciki KappAhl Newbie - kupiłam okazały się za małe. Rozmiar 17-18. Cena - 20 PLN.

NR 14 Rozmiar 74. Na Filipa za mała. 20 PLN.




WebRep
Ogólna ocena reputacji
Strona nie ma oceny reputacji
(za mało głosów)

10 komentarzy:

  1. swietne te spodenki na szelkach ;) az szkoda, ze mam dziewczyny ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się podobają, czaiłam się na nie już w sklepie. I buciki :)
      Ale nad spodenkami pomyślę- jak nikt nie weźmie to może się skuszę, choć mam tyle ciuszków, że raczej powinnam sama wyprzedaż zrobić :)

      Usuń
    2. dobra biorę spodenki, bo nie będę mogła w nocy spać :P

      Usuń
    3. Napisz mi proszę na takatycia@gmail.com dane do przelania pieniążków :)

      Usuń
    4. czy ogrodniczki sprzedane?

      Usuń
  2. ja chce te 2 koszulki zestaw nr 3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;o


    madziabergiel@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah sorry rezygnuje wlasnie zauwazylam ze 3-6 :((((((((((((((((((((((((

      Usuń
  3. Wiem, że to wpis sprzed 8 miesięcy, ale zaryzykuję. Czy buty nr 13 są nadal na sprzedaż? :) Jeśli tak, to proszę o mejla: powleczka (małpa) poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń