niedziela, 30 marca 2014

Czapka DIY



Potrzebowałam wiosennej, cienkiej czapki dla Filipa.
W sklepach nic ciekawego, w przyzwoitej cenie nie rzuciło mi się w oczy.  
Natchnęło mnie porządnie i postanowiłam uszyć Filipowi czapkę sama.
Tak, ja Mariola - która nigdy nawet nie tknęłam maszyny do szycia :D
Nie dość że uszyłam dwie czapki i komin to jeszcze całkiem nieźle 
wyszły jak na pierwszy raz :)

Wystarczyły nieużywane dresy, kawałek chusty, farba do tkanin i dużo chęci.
Jedna szara w brzoskwiniowe kropelki
druga miętowa, dwuwarstwowa - miałam ją pomalować
'w coś' ale zrezygnowałam i mamy gładką :) 

Tada da dammmmm !!


















14 komentarzy:

  1. Podobają mi się! Bardzo fajnie Ci wyszły, może zostaniesz krawcową, kto wie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak odziedziczę talent i smykałkę po babci - kto wie :D

      Usuń
  2. Super Ci wyszło!
    Ja właśnie też poszukuję i nie ma nic ciekawego w rozsądnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio w tych sklepach albo nic albo ceny z kosmosu!

      Usuń
  3. Bosko, ja też już miałam szyć, ale na szczęście znalazłam jakąś znośną. Na szczęście, bo szyć nie umiem. Ale Twoje są takie piękne, że aż mam ochotę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia ja też nie umiem a uszyłam, spróbuj na prawdę warto!

      Usuń
  4. Łoł ta szara jest świetna:D

    OdpowiedzUsuń
  5. No super :) Na maszynie szyłaś czy ręcznie? ;> Dokładną instrukcję proszę, bo też bym taką czapę chciała :)
    Skąd trampki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na maszynie ale instrukcji nie jestem w stanie podać :P a trampki wyłowione w sieci jakiejś firmy Tex Baby.

      Usuń
  6. Świetne! Zwłaszcza ta w kropelki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ;-) Może dzięki Tobie i jak się przemogę ;-) Też nie mogę znaleźć odpowiedniej czapki dla Synka - albo są za luźne, albo za płytkie, albo nie ten wzór itd. Może faktycznie zwyczajnie spróbuję uszyć sama (i to też będzie pierwsza rzecz jaką w życiu uszyję ;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ejj ja też chcę taką czapę w kropelki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny pomysł :) z którego efektów możesz być dumna :)

    OdpowiedzUsuń