poniedziałek, 8 lipca 2013

CTPK..



Muszę coś ze sobą zrobić !!
Dopadła mnie ta francowata monotonia i nuda. Codziennie to samo.
Wstawanie, ubieranie, śniadanie, zakupy, obiad i żeby tylko szybko upłynęło do wieczora..
Zero spotkań, jakiejś rozrywki tylko dla mnie, wyjazdów, tego czegoś. 
Nie mam nawet czasu się pożądnie uczesać, tak ładnie umalować i po prostu wyglądać. 
Wiem.. to pewnie moja wina. Nie mam żadnej motywacji.
Na prawdę siedząc w domu od rana do nocy i w nocy z Maluchem można zgłupieć
ale trzeba to pokonać. Więc od dziś..
MUSZĘ COŚ ZE SOBĄ ZROBIĆ !!
ale co..

P.S. Wczoraj na pocieszenie zamówiłam spodnie Filipowi u Zezuzulli 
także od razu humor mi się polepszył :D


Matka tworzy i upiększa..

pół krzaczka poRZeczek zjadł..

czytanie na stole..

jedzenie na kocu - czereśnie kochamy !!

:)

tańczące dzieciaki :D

śniadanie 'na szybko'.

kępa szpinaku - jedyne 3 zł :P

torcik szpinakowy Bistro Mamy - POLECAM !!

NIGDY NIE JADŁAM CZEGOŚ TAK DOBREGO !!

Kolacja - robił Mąż :D

Obiad - robiliśmy pół na pół :D

Niedzielna kawa od razu przyjemniejsza :)

Mama z Tatą robią cień Dziecku :D

Kwiaty się skończyły więc melisa we flakonie :P

i jakieś krzaki :)

18 komentarzy:

  1. Mariola chodź zrobimy coś razem ! Mnie też dopadła monotonia...nie mogę już tego znieść:(


    ps. poRZeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No wstęp to jakbym normalnie siebie czytała:) Pod każdziutkim słowem mogę się podpisać. A już najlepsze: Zrobię coś dla siebie - zamówię spodnie synowi!!! Low!!! Też tak mama:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale maluch opalony! Czy on z natury taki śniady? Widać, że lubi go słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajnie opalony Fifi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąt takie fajowe trampki czerwone? No boskie sa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego sklepu co okulary. Kosztowały 6 zł :D

      Usuń
  6. Ejjj Mariolka, chyba się nie obraziłaś, że Cię poprawiłam z tymi porzeczkami?? no weź , nie bądź zła:D ja upośledzona na punkcie ortografii jestem. Przepraszam:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co Ty ! Nawet się nie kapnęłam że źle napisałam chociaż też lubię innych poprawiać :D

      Usuń
  7. przyjedż!! ja ci tu coś do roboty znajde:))))moje dziecko przy twoim wyglądało by jak syn młynarza:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, jakie spodnie wybrałaś?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szorty szare podwijane, już się nie mogę ich doczekać :D

      Usuń
  9. Matki "siedzące" w domu tak mają, mnie to statystycznie kilka razy dziennie łapie:-/ cycki do góry!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł z domkiem na ścianie :-) Może i ja pokombinuję ;-)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :-)
    http://obebecosmo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. zajmij sie konkretna praca to nuda i monotonia beda ci obce

    OdpowiedzUsuń